• پالایشگاه 1
  • پالایشگاه 2

نظرسنجی

با ارائه نظرات  خود ما را در ارائه خدمات هرچه بهتر یاری نمایید:

 

با ارایه نظرات  خود ما را در ارائه خدمات هرچه بهتر یاری نمایید:

 

 

 

مطالعه بیشتر...

شرکای تجاری بین الملل

 شرکت یاقوت پترو مفتخر است تا با معتبرترین و مطرح ترین فعالان حوزه صنایع پتروشیمی دنیا همکاری نزدیک داشته و با بهره گیری از ارتباطات بین المللی خود، ضمن...

مطالعه بیشتر...

روابط عمومی

شرکت یاقوت پترو بمنظور ایجاد ارتباط کارآمد با مخاطبین داخل و خارج از کشور خود، اقدام به راه اندازی مرکز ارتباط شبانه روزی خود نموده است که بصورت شبانه روزی...

مطالعه بیشتر...

انتقادات و پیشنهادات

با ارایه انتقادات  و پیشنهادات خود ما را در ارائه خدمات هرچه بهتر یاری نمایید:

مطالعه بیشتر...

یاقوت پترو

تامین تجهیزات صنعت پتروشیمی

مدیر عامل شرکت کالای پتروشیمی گفت: در راستای مقابله با تحریم ها، ظرفیت تامین تجهیزات صنعت پتروشیمی درداخل کشور به ۸۰ درصد رسیده که با گسترش روابط سازندگان داخلی و مجتمع های پتروشیمی این ظرفیت قابل افزایش است.


به گزارش ایروگنا، ˈبهرام پورحسنˈ با اشاره به اینکه ۸۰ درصد تجهیزات مورد نیاز صنعت پتروشیمی توسط سازندگان داخلی تامین می شود، گفت: اعمال و تشدید تحریم ها بر علیه کشور، گسترش همگرایی میان بخش های تامین کننده و نیازمند تجهیزات را افزایش داده است.

مدیرعامل شرکت کالای پتروشیمی افزود: هم اکنون در بخش تجهیزاتی مانند انتقال ، لوله و شیر، به طور کلی تمام قطعات بجر محرک ها درداخل کشور تامین می شود و علاوه بر آن امکان ساخت تمام پمپ ها و توربین های بخار، مخازن و کوره ها و قطعات یدکی توربین های گازی در کشور وجود دارد.

مدیر عامل شرکت کالای پتروشیمی از برگزاری نمایشگاه افزایش توان داخل خبر داد و گفت: این نمایشگاه به منظور تسهیل ارتباط میان مجتمع های پتروشیمی و سازندگان تجهیزات صنعت نفت و برای ارتقای افزایش توان ساخت داخل، برگزار می شود.

وی بر گسترش روابط بین مجتمع های پتروشیمی و سازندگان تجهیزات این بخش در شرایط تحریم، تاکید کرد و ازدیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه را جمع آوری اطلاعات غیرمتمرکز ساخت داخل اقلام شرکت های پتروشیمی از طریق کمیته های خودکفایی شرکت ها و اعلام نیاز مجتمع های پتروشیمی به سازندگان داخلی عنوان کرد.

وی از برگزاری این نمایشگاه در منطقه ویژه انرژی ماهشهر خبر داد و گفت: منطقه ماهشهر یکی از قطب های پتروشیمی کشور است. برگزاری این نمایشگاه در جوار مجتمع های پتروشیمی می تواند امکان دسترسی آسان و سریع به مجتمع ها بعنوان مکان های نیازمند تجهیزات را فراهم کند.

پورحسن در این ارتباط، افزود: انتظار داریم نمایشگاه سکوی ارتباط میان مجتمع های پتروشیمی و سازندگان باشد و مابقی مباحث فنی، اطلاعاتی و توافق های نهایی از طریق مراجعه به مجتمع ها صورت گیرد.


سخن مدیر عامل

 موجب کمال خرسندی است که این پل ارتباطی امکان تعامل با شما مشتریان عزیز که شرکت پترو پایا را شایسته همکاری و خدمت به خود دانسته اید را فراهم می سازد.ما در این شرکت از بدو تاسیس تاکنون سعی داشته ایم که به...
مطالعه بیشتر...

درباره شرکت

شرکت یاقوت پترو با هدف تامین و تهیه کالا در پروژه های صنعتی و پتروشیمی وهمچنین  صنایع نیروگاهی  تاسیس شده است.این شرکت با استفاده از تجربیات خود جهت شناخت صنایع ذکر شده و ارتباط مستقیم با برترین برند های...
مطالعه بیشتر...